Stimati membri ai Baroului Cluj și ai Filialei Cluj a CAA,
Dorim sa va facem cunoscut stadiul demersurilor privind informatizarea la nivelul Baroului Cluj, Filialei Cluj a CAA si INPPA Centrul Teritorial Cluj.
Asa cum am aratat in darea de seama anuala, in acest an am continuat demersurile în vederea reorganizării sub aspect informatic a activității.
Astfel, in luna august a.c. s-a finalizat refacerea infrastructurii IT ce deserveste activitatea celor trei organizatii, proces demarat in primavara acestui an. Noua infrastructură include dotări cu tehnică de calcul de ultimă oră, respectiv un server performant și echipamente de securitate și tehnologii care să permită o administrare de nivel avansat și flexibilitate în managementul resurselor și configurarea politicilor interne necesare unei funcționări adecvate.
Refacerea infrastructurii ne permite acum și extinderea soluțiilor informatice pentru gestionarea activității, acesta fiind unul din principalele motive pentru care s-a investit în acest obiectiv.
Astfel, atât Filiala Cluj a CAA cât și Baroul Cluj au primit spre utilizare, prin bunavoința Casei de Asigurări a Avocaților din România, programul informatic de Registratură electronică. Programul informatic a fost instalat in cursul lunii septembrie a.c. fiind realizat și trainigul personalului. În prezent se află în perioada de testare și va deveni complet operațional începand cu data de 1 noiembrie 2017. Utilizarea acestei soluții informatice va permite o organizare mai eficientă și modernă a activităților de secretariat, arhivării și urmăririi electronice a documentelor și colaborarea electronică între departamente.
Pentru perioada imediat următoare planificăm migrarea la sistemului informatic pentru gestiune internă (evidența membri, evidența contribuții, evidență drepturi, casierie) dezvoltat de Casa de Asigurări a Avocaților, program ce a devenit operațional la nivelul Filialei București a CAA începând cu data de 9 octombrie 2017. Estimăm ca punerea în funcțiune la nivelul Filialei Cluj a CAA și Baroului Cluj să se realizeze în perioada decembrie 2017-ianuarie 2018.
În perioada octombrie-noiembrie a.c. se va finaliza site-ul Filialei Cluj a CAA. Începând cu acest an s-a decis separarea spațiului virtual al Filialei Cluj a CAA de cel al Baroului Cluj, având în vedere modificările cadrului legal și nevoile specifice, s-a achiziționat domeniul web și este în curs de dezvoltare noul site dedicat. Vom reveni cu informații privind accesarea noului site precum și privind adresele de email create pentru Filiala Cluj și modul de utilizare.
Până la finalul anului avem în vedere și refacerea site-ului Baroului Cluj care a fost inclusă în programul UNBR pentru platforma comună de comunicare dispus prin hotărârea nr.274/2017 a Consiliului UNBR. Modernizarea vizează utilizarea unor tehnologii noi de realizare și are ca obiectiv principal integrarea unei componente active de sincronizare în timp real a comunicărilor UNBR și barourilor, precum și integrarea cu tabloul electronic al avocaților din platforma ifep.ro.
Cu respect,
Baroul Cluj Filiala Cluj a CAA
Decan Presedinte
Avocat Mircea Pop Avocat Constantin Eugen Iordachescu
Un răspuns to “Informare privind stadiul informatizarii”
oVdDm aCtstkiZ KVcYrIuZ kMb tOPNhoR